Telefoanele comandate la Datina Rom vor fi livrate de eMAG

Vineri de Black Friday s-au putut comanda de la partenerul Datina Rom mai multe telefoane Samsung la prețuri foarte bune, dintre care: A10 la 140 lei, A20e la 420 lei sau Note 10+ la 2449 lei!

Marți, 19 Noiembrie: Am primit de la eMAG următoarele informații:

În urma vâlvei din social media, cei de la eMAG au luat o decizie.

Dat fiind faptul că firma Datina Rom se află în insolvență, reprezentații platformei marketplace au decis să livreze ei clienților produsele, la același preț.

Am fost sunat duminică la prânz de cineva de la eMAG care m-a anunțat că acele comenzi plasate la seller se vor anula și că se vor reface cu produse vândute de ei. De asemenea, livrarea lor va începe cu data de 25 Noiembrie, când vor primi de la furnizor telefoanele.

Până la momentul de față am fost sunat doar în legătura cu A20e, dar m-au asigurat că și pentru restul comenzilor se va proceda la fel.

 

Mi-a scris un cititor că a fost sunat de cineva de la Datina Rom care i-a propus să anuleze comanda și să bage într-un cont suma de 2449 lei, iar ei vor expedia cu alt curier telefonul Note 10+. Nu dați curs acestor propuneri, așteptați informații de la eMAG! Este o perioadă aglomerată și durează până îi contactează pe toți cei care au plasat comenzi.

 

Așadar, telefoanele comandate vineri la Datina Rom vor fi expediate de eMAG, din cauza imposibilității firmei de a onora comenzile. Pe măsură ce primesc alte informații voi anunța aici și pe pagina de Facebook a blogului.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on email
guest
62 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Corneliu
Corneliu
18 noiembrie 2019 14:58

Am vorbit cu cei de la Datina Rom astazi si mi-au spus ca o sa onoreze comenzile 🙂 Fiecare are varianta lui

Stekl Paul
Stekl Paul
18 noiembrie 2019 17:30

Sa speram un coleg a fost sunat de eMAG și i sa dat un vaucer de 400 RON în schimbul comenzi de pe site el a cumpărat 4 telefoane Samsung A10
Și a acceptat acel vaucer și comanda apare anulata la el în cont în schimb a primit vaucer ul!

Iulliann
Iulliann
18 noiembrie 2019 21:49

Am comandat prin 2 comenzi 3 telefoane P30 lite de la Datina Rom. Sambata, 16.11, am fost sunat de emag, mi s-a propus sa anulez cele doua comenzi caci imi vor onora ei doar o comanda, cea cu un produs, la acelasi pret. I-am precizat operatorei ca accept sa imi trimita ei acel produs dar ca situatia nu se va transa doar asa Astazi trimit un e-mail catre Datina Rom pt, a afla si varianta lor. Surpriza, primesc imediat raspuns, de pe alta adresa de e-mail (datina.magazin@gmail.com): “Firma noastra, Datina Rom se confrunta momentan cu cateva neplaceri create de cei… Mai mult »

Octavian Albean
Octavian Albean
19 noiembrie 2019 11:15

Salut. Și eu am făcut o comandă pentru un S10+ la 2099,16 lei. Le-am trimis un mail celor de la eMag, încă nu am primit vreun răspuns. De asemenea, un prieten lucrează la eMag Sibiu și le-a trimis și el un mail celor de la Datina Rom legat de comanda mea. Sunt curios ce se va întâmpla.

Bogdan
Bogdan
19 noiembrie 2019 12:08

Am comnadat si eu un A10 la 140 de lei dar nu m-a sunat nimeni sa imi zica nimica.
Sa ma astept la o comanda anunta din partea lor sau chiar o sa primesc telefonul ?

Bogdan
Bogdan
19 noiembrie 2019 13:46

Revin cu info!
Tocmai ce am primit mesaj de la emag in legatura cu A10 cumandat de la Datina Rom si mi-au spus ca nu o sa fie onorata comand si sa nu dau curs solicitarilor de transfer bancar sau alte alegeri de optiuni de plata catre acestia . O sa ma contacteze curand cica!

Nikolas
Nikolas
21 noiembrie 2019 17:32
Reply to  Bogdan

Sa vedem cam când te vor contacta…???

Marian
Marian
19 noiembrie 2019 14:06
Reply to  Bogdan

Acelasi mesaj l-am primit si eu: “Salutare! Din pacate, comanda plasata catre Datina Rom nu va fi onorata si te rugam sa nu dai curs solicitarilor de transfer bancar sau alegerii altor optiuni de plata catre acestia. Te contactam curand cu vesti! Echipa eMAG”

Bogdan
Bogdan
19 noiembrie 2019 13:58

Daca apelez la protectia consumatorului ? Se intampla ceva?
Sa facem toti cate o sesizare si sa ne primim produsele!

Adrian M.
Adrian M.
22 noiembrie 2019 23:48
Reply to  Bogdan

Nu cred ca ne vom primi produsele in urma unei sesizari la ANPC (nu cred ca pot actiona unde ne-am dori noi). Cei cu un singur produs comandat poate au o sansa, dar ceilalti… O sa incerc sa va povestesc (pe scurt) despre experienta avuta cu eMAG. Am primit si eu SMS-uri/telefoane/e-mail-uri. Ultimele 3 e-mail-uri le-am primit in data de 20.11.2019 (imediat dupa discutia telefonica in care mi s-a propus sa primesc un singur produs): 1. “Asa cum am discutat telefonic, doresc sa va comunic faptul ca acest partener se afla in imposibilitatea de a livra produsul, prin urmare comenzile… Mai mult »

Alecs
Alecs
23 noiembrie 2019 14:57
Reply to  Adrian M.

Succes si felicitari pentru rabdare. Eu nu inteleg de ce au aplicat 3 masuri diferite… ba vouchere, ba inlocuire cu un singur produs, ba strangeri de mana(returnarea platii); pe ce criterii? Azi mi-au trimis sms ca A10 la 140ron o sa fie livrat intre 5-9.12. Sa vedem daca ajunge.
David la tine s-au reglat cu toate comenzile?

Stefan
Stefan
19 noiembrie 2019 14:11

De un stiti ca firma se afla in insolventa? Mie mi s-a parut dubios faptul ca am cautat magazinul fizic pe net si nu am gasit nimic (chiar m-am plimbat pe google maps) si nici macar un site al firmei. De asemenea mi se parea dubios felul in care tratau returul si garantia, dar am zi ca merita riscul la banii astia. Am incercat sa aflu mai multe despre firma asta dar nu prea reusesc sa gasesc informatii.

Nikolas
Nikolas
21 noiembrie 2019 17:36
Reply to  Stefan

Ok. Si cu plata pentru produsul comandat…??????

Nikolas
Nikolas
21 noiembrie 2019 22:00
Reply to  David

???

Stefan
Stefan
19 noiembrie 2019 22:32
Reply to  David

Am fost sunat azi de emag, dar nu am putut raspunde, iar comanda mi-a fost anulata. Am sunat si prima oara mi s-a spus ca nu stie despre ce este vorba si ca nu stie cine m-a sunat si am sunat la alt numar unde a reusit sa afle cine m-a contactat si mi-a spus ca ii va lasa un mesaj sa ma sune. Credeti ca am pierdut cumva voucherul?

Stefan
Stefan
19 noiembrie 2019 14:24
Reply to  David

Multumesc pentru informatii !

Bogdan
Bogdan
19 noiembrie 2019 14:24

Primit acuma 10 min de la emag ! (Salutare, Iti scriem pentru ca vineri, 15 noiembrie, ai plasat o comanda catre seller-ul Datina Rom, pe care acestia nu o vor putea onora. Tinand cont de acest context, dar si de ulterioarele mesaje pe care le-ai primit din partea acestora, avem rugamintea sa tii cont de urmatoarele: Te rugam sa nu le furnizezi nicio informatie financiara si sa nu dai curs mesajelor primite din partea acestora in care iti sunt solicitate date personale, transferuri bancare sau selectarea oricarei alte modalitati de plata. In momentul in care dai curs acestor tipuri de… Mai mult »

Alina
Alina
19 noiembrie 2019 16:53

Am comandat 2 telefoane p30 lite, am făcut plata cu cardul iar acum suma îmi este blocata în cont. Am sunat la eMAG sa aflu dacă e nevoie sa anulez tranzacția, operatorul mi-a spus ca el nu se implică în această problemă și că voi fi contactata de alți operatori. A mai făcut cineva plata online? Ar trebui sa anulez tranzacția?

Robert
Robert
19 noiembrie 2019 17:44

Salutare,
Si eu am comandat vinerea trecuta de la ei mai multe telefoane Galaxy A10. Dar m-au contactat cei de la Emag a 2-a zi, sambata, sa imi spuna ca celor de la Datina Rom li s-a rasturnat camionul cu marfa si nu mai pot onora comanda (da, este adevarat, in cazul in care credeati ca fac misto…) si mi s-a oferit un voucher de 400 de lei.
Acelasi mail l-am primit si eu astazi, acum sa inteleg ca o sa le livreze Emag sau cum?

Alecs
Alecs
19 noiembrie 2019 18:05
Reply to  Robert

Daca ai acceptat voucher-ul vei ramane cu el(il vei utiliza la alte cumparturi). Astazi in jurul orei 16:15 am fost contactat de un reprezentant Emag si am discutat in mare: Datina Rom nu va onora comanda plasata in 15.11, vom anula comanda la Datina, iar EMag isi asuma responsabilitatea si reface comanda la acelasi tarif si termen de livrare; multumesc, o zi buna. Eram in masina si mi-a aparut doar buzz-ul ca a fost anulata comanda fara sa mai primesc si confirmarea unei alte comenzi. In contul de emag am comanda noua plasata(procesata de emag).
Comanda era cu plata ramburs.

Robert
Robert
19 noiembrie 2019 18:38
Reply to  Alecs

Pai mie nu mi s-a prezentat asa situatia. Nu mi-au spus sa mai astept ca imi vor livra telefoanele. Mi-au spus ca nu exista alta alternativa, ca nu se pot livra, comanda o sa fie anulata si primesc voucherul.
Normal ca vreau telefoanele, sa isi ia voucherul inapoi si sa nu mai pacaleasca lumea pe internet.

Alecs
Alecs
19 noiembrie 2019 19:39
Reply to  Robert

Din ce am mai citit pe FB si alte articole, emag limitase la 1 buc per comanda. Nu cred ca vor onora telefoanele dintr-o singura comanda… ai ramane cu un singur telefon

Robert
Robert
19 noiembrie 2019 20:17
Reply to  Alecs

Nu prea cred, mi se pare ridicol, anul trecut tin minte ca am luat 2 seturi de tacamuri intr-o singura comanda.
Daca voiam sa iau 4 cauciucuri de iarna ( tigar sau cum se numeau la oferta, 99 de lei bucata) faceam 4 comenzi separate? Cate un cauciuc pe comanda? Ca se vindea unul singur, nu set intreg

Alecs
Alecs
19 noiembrie 2019 20:31
Reply to  Robert

Fix la cauciucuri te-ai dus. Da, toate produsele din oferta BF erau limitate la 1/comanda. Un telefon, un tv, o bormasina. Singura exceptie era la cauciucuri, maxim 4/comanda(1-4 bucati) si da, nu puteai lua 8 cauciucuri.
Joi seara am incercat sa le salvez in cos. Aveam A10-le dar nu se putea selecta mai mult de o bucata.

Robert
Robert
19 noiembrie 2019 21:03
Reply to  Alecs

Am comandat mai multe produse de la o firma din marketplace, evident nu a fost nicio limita.
Daca au lasat firme fantome sa activeze acolo, sa isi asume greselile si sa le plateasca.
Nu prin inselaciuni (va dam un voucher, va mintim ca nu se mai poate face nimic, ca peste cateva zile, sa va livram din telefoane).
Este hotie pe fata!

Robert
Robert
19 noiembrie 2019 19:46
Reply to  David

Atunci ce au facut ei este inselaciune.
Cum sunt acoperiti? Ei au spus ca imi anuleaza comanda, ca Datina Rom nu au cum sa onoreze comanda si ei nu au ce sa faca in privinta asta si ca primesc un voucher. Am spus CLAR ca vreau telefoanele, si mi-au repetat ca NU se poate face nimic.
Acum dupa cateva zile se rezolva tot si se pot livra telefoanele?
Ce e cu vrajeala asta de 2 lei?

Relu
Relu
19 noiembrie 2019 23:27

Azi am fost sunat de emag , au anulat comanda de la Datina Rom (tepari?) si au trimis alta comanda, acelasi telefon la acelasi pret, diferenta fata de pretul de pe site (2499) suportand-o ei.

Ady
Ady
20 noiembrie 2019 9:33

Pe mine m-a sunat aseara (19/11/2019 orele 19:00) un tip de la Datina Rom pentru ca aveau 3 apeluri de la mine in urma cu 2-3 zile. Tipul dupa voce parea destul de tanar si neexperimentat. M-a intebat despre ce era vorba ca si cum era surprins si nu stia nimic de situatia lor. Mi-a cerut un numar de comanda dupa care m-a intrebat pe ce nume a fost data comanda si care este problema? I-am zis ca vreau sa stiu care este situatia cu comanda mea pentru ca am vazut ca nu a fost procesata si atunci mi-a spus… Mai mult »

Ady
Ady
25 noiembrie 2019 9:00
Reply to  David

Da, m-a sunat in data de 20.11.2019 pe la pranz o tipa cu o voce foarte prietenoasa si vesela 🙂 Mi-a facut direct propunerea sa anuleze ei comanda si sa o repuna cu un produs identic vandut de ei la acelasi pret cu cel din comanda anulata.. Le-am dat accept si in data 22.11.2019 am ridicat produsul dintr-un showroom emag. Banii din comanda anulata au fost restituiti din data de 20.11, iar in data de 21.11 ii aveam deja in cont. Singurul incovenient a fost acela ca eu platisem comanda de la Datina Rom cu cardul Avantaj in 18 rate,… Mai mult »

Ady
Ady
20 noiembrie 2019 13:26

La mine s-a rezolvat. Am primit sms cu noua comanda pe care o voi putea ridica cat de curand (proximativ 3 zile) de la un showroom emag platin aceeasi suma cu care a vandut Datina Rom produsul.
Si-a asumat Emag-ul totul, suportand ei paguba.
Va doresc mult succes si voua.

Adrian
Adrian
20 noiembrie 2019 19:10
Reply to  Ady

Cred ca ai fost sunat de cei de la datina (0372.061.400) si nu de cei de la emag… Si eu am fost sunat si rugat sa renunt la comenzi (2) si imi vor livra doar una… Dar am refuzat categoric si i-am amenintat cu opc-ul si a terminat brusc convorbirea…

Daniel
Daniel
20 noiembrie 2019 23:23

Si eu am luat un Note 10 plus. Initial au zis ca suporta ei printr-un email dupa care s-au facut ca ploua. Mi-au trimis un email cum ca au acceptat cererea de restituire. Le-am spus ca nu am facut cerere de restituire. Am facut o sesizare la eMag. Am fost mintit si inselat de eMAG pe fata. Ii dau in judecata pentru ca au acționat fara sa discute cu mine si ai mintit cu privire la cerere de restituire.

Adrian
Adrian
23 noiembrie 2019 19:58

Deci Emag doar ce mi-a anulat cele doua comenzi (A10 si A50) fara acordul meu si mi-a bagat in cont un voucher de 400 lei. Luni la prima ora sunt la ANPC.

Adrian
Adrian
27 noiembrie 2019 14:16
Reply to  Adrian

Nesimtire totala la Emag … dupa ce a intervenit ANPC-ul la ei m-au sunat si mi-au propus livrarea unei singure comenzi (A50 la 811 lei) dar si anularea voucherului de 400 lei.

Le-am comunicat ca NU sunt de accord cu aceasta oferta si le-am cerut sa ramana si voucherul activ ca sa se incadreze in suma reducerilor (1000 lei).

Au zis ca nu se poate aceasta solutie si raman doar cu voucherul daca nu le accept oferta.

Le-am cerut sa-mi de-a in scris oferta lor, pe care am depus-o azi la ANPC.

Voi vedea ce urmeaza…

Adrian
Adrian
25 noiembrie 2019 17:31
Reply to  Adrian

Am depus azi sesizarea la ANPC .. va tin la curent

Adrian M.
Adrian M.
24 noiembrie 2019 17:26
Reply to  Adrian

Vezi mai jos comentariul meu. Am avut 2 comenzi (prima cu 1 buc. P30 Lite, a doua cu 2 buc. A10). Am patit-o mai rau, m-am trezit cu banii inapoi in cont (dar fara voucher). Mail-ul meu catre ANPC a fost transmis in dimineata zilei de 23.11.2019. Spor!

Bogdan
Bogdan
25 noiembrie 2019 16:22

2 comenzi date de 2 persoane la interval de cateva minute, pentru un note 10 plus. O persoana l-a primit, cealalta a primit voucher de 300 lei… Sunat de aproximativ 10 ori la Emag, de fiecare data ca ma suna ei… in fine problema este ca pe Emag nu o intereseaza clientul, ci ANPC. Eu care nu am primit produsul am comandat pe persoana juridica si sunt legat la maini cu reclamatia, iar Emag stie asta. O sa sun in fiecare zi de cateva ori la ei pana o sa imi dea un raspuns… Parerea mea e ca fiecare ar… Mai mult »

Bogdan
Bogdan
1 decembrie 2019 17:21
Reply to  Bogdan

Dupa multe insistente telefonul a fost primit. Deci cei carora vi s-a oferit voucher, renuntati la el si cereti telefonul.

Alexandru
Alexandru
25 noiembrie 2019 19:02
Reply to  Bogdan

ai dreptate… ma tot aburesc ca ma cauta ei… 🙁

Alina
Alina
27 noiembrie 2019 22:23

Numai eu am luat A 10 cu 382 lei? ??? ce m au fraierit…? am sunat in seara asta…comanda mi a fost anulata pe 19.11 si am refacut plata in urma mailului trimis de ei in data de 21.11…nu l am primit nici acum…