Experiența mea cu service-ul E-TWOW din București

În Septembrie anul trecut mi-am cumpărat prima trotinetă electrică, un E-TWOW Booster V. O folosesc zilnic ca să mă deplasez prin oraș, iar în doar 5 luni am parcurs un pic peste 1000 kilometri.
În această perioadă am avut mai multe piese de înlocuit.

 

La ce service am apelat?

 

De fiecare dată am mers la service-ul autorizat E-TWOW din București. Service-ul se află foarte aproape de showroom, pe strada Maltopol nr. 23, la etajul al cincilea al unui bloc. E foarte ușor de găsit, pe clădire fiind puse bannere și indicatoare pentru ghidaj.

Dacă ai altă trotinetă electrică, poți merge cu încredere la Service WAE.

 

Ce am avut de schimbat?

 

În tot acest timp am schimbat ecranul trotinetei, bateria, aripa spate, stopul de pe spate, capacul de la motor, protecția pentru far, banda aderentă și de mai multe ori capacul de la mufa de alimentare. Cam multe, nu? Să le luăm pe rând.

 

La câteva săptămâni de la achiziționare, în Octombrie, am înlocuit prima dată protecția de cauciuc de la mufa de încărcare. M-a costat 10 lei cu tot cu manoperă.

 

După 700 kilometri, în Decembrie, a trebuit să schimb ecranul LED, pe care l-am spart când am vrut să intru în grabă în casă cu trotineta pliată și am lovit display-ul de tocul ușii. Ecranul pentru Booster V costă 245 lei. Tot atunci am înlocuit apărătoarea spate cu stop de frână, nu mai stătea la locul ei, iar cablul de alimentare de la stop se rupsese – 65 lei, protecția de la motor – 25 lei, protecția de la far – 21 lei, banda aderentă – 31 lei și bineînțeles capacul de la mufa de încărcare care a costat 8 lei. I-am făcut și o revizie plus gresare. Toată manopera m-a costat 100 lei. Revizia și gresarea au fost în jur de 70 lei.
În total am plătit 490 lei.

 

 

Așa arăta trotineta după toate reparațiile făcute, ca nouă!

 

 

La o săptămână după ce am luat-o din service, în Ianuarie 2020, trotineta s-a oprit în mers și nu a mai pornit deloc. I-a fost înlocuită bateria pe garanție.

 

Experiența mea cu service-ul E-TWOW

 

Când a fost vorba de probleme care se rezolvau contracost, totul a fost gata foarte repede. În Decembrie m-au anunțat că îmi pot face trotineta în aceeași zi dacă o aduc dimineața. Nu a fost cazul, că nu aveam nevoie de ea, fiind plecat.

 

Însă când am apelat la garanție, lucrurile s-au schimbat. Am adus trotineta pe 23 Ianuarie în service pentru că nu mai pornea. M-a sunat în aceeași zi tehnicianul că a băgat-o la încărcat și că, deși încărcătorul arăta că e full, voltajul rămânea la 39,4 V. Urma să o deschidă și să trimită bateria la service-ul mare, din Craiova. Timp de două săptămâni nu am primit nicio veste. Cu două zile înainte de terminarea celor 15 zile în care produsul trebuie readus la conformitate, am sunat la service. Tehnicianul m-a anunțat că nu știe nimic și că așteaptă decizia de la Craiova.
Nu am fost contactat, iar pe 7 Februarie 2020, am dat mail la office pentru a mă interesa de starea reparației. În cele din urmă m-a sunat tehnicianul de la București și mi-a comunicat că trotineta este gata… Comunicare foarte slabă, când vine vorba de soluționarea garanțiilor. Nu a fost vina celui de la București, că și el știa fix cât știam și eu.

 

Am mers să ridic trotineta și am cerut fișa de service care atestă că mi-a fost schimbată bateria, în caz de orice. Mi-a spus că nu are voie să mi-o dea, fiindcă așa sunt procedurile. Suspect, eu ce dovadă aveam că a fost înlocuită piesa? “Păi avem noi în sistem”
Până la urmă, m-am lăsat păgubaș și am plecat. Trotineta mergea ca înainte, fără nicio problemă, dar totuși voiam fișa de service. Am dat iar mail la office, iar în mai puțin de o oră m-a sunat de la service că pot veni să iau hârtia.

 

În raportul lor scrie că mai întâi au schimbat BMS-ul(battery management system), dar tot apărea o eroare pe tester, așa că s-a decis înlocuirea bateriei cu una noua. Care a fost cauza? Nu știu, nu mi-a zis nimeni.

Modalități de contact

 

Dacă ai vreo problemă cu o trotinetă E-TWOW, poți suna sau da un mesaj pe WhatsApp lui Alex, tehnicianul din București, la numărul de telefon +40 (755) 865 865. Răspunde aproape la orice oră și e foarte amabil. Sau poți merge direct la service pe Strada Maltopol nr. 23, la etajul 5 în timpul săptămânii în intervalul orar 9 – 16:30. Dacă nu ești din București, aici poți completa formularul pentru predare în service.

 

Per total, sunt mulțumit de service-ul E-TWOW din București

 

Când am avut probleme de remediat, s-au rezolvat foarte repede, cu piese originale nu foarte scumpe și manoperă rezonabilă ca preț. Însă mai au de lucru la comunicarea cu clientul când părți ale trotinetei sunt trimise la service-ul mare, din Craiova. Una peste alta, mă declar mulțumit de serviciile lor și cu siguranță voi mai apela la ei dacă va fi nevoie.

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on twitter
Share on email
avatar